Produkts pievienots grozam veiksmīgi
daudzums
Tur 0 [/ 1] produktu grozā. Ir 1 produkts jūsu grozā.
kopsumma
Turpināt iepirkties

Pārdošanas noteikumi

I PANTS - joma

Interneta veikals "Cultureindoor.com" tika veikta, un vada uzņēmuma NVS
Šie noteikumi piemērojami bez ierobežojumiem vai atrunām visiem veikto pārdošanu NVS Sabiedrības ar neprofesionāls, kas vēlas iegādāties produktus piedāvā pārdošanai Pārdevējs savā tīmekļa vietnē Cultureindoor.com .
Šie nosacījumi attiecas uz izslēgšanu no visiem citiem apstākļiem, tostarp tie, kas piemērojami tirdzniecības veikalos vai veicot citus izplatīšanas un mārketinga kanāliem.
Šie Pārdošanā Noteikumi ir pieejami jebkurā laikā, par šo tīmekļa vietni un uzvarēt, ja tādi ir, par jebkuru citu versiju vai jebkuru citu pretrunīgs dokumentu.
Ja vien nav pierādīts citādi, ierakstītie ar NVS Uzņēmuma dati ir pierādījums visiem darījumiem.
Saskaņā ar Patērētāju kodeksa L.111-1 pantu, saturu "Cultureindoor.com" ļauj, pirms noslēgšanas pasūtījumu, klients zināt būtiskās īpašības izvēlētajiem produktiem.

Produktu piedāvājumi ir krājumos. Informācija par produktu pieejamību, sniedz brīdī pasūtījuma.
Izmaiņas šajos Vispārīgajos Noteikumos ir saistoši vietnes lietotājiem no savas on-line, un nevar piemērot darījumiem, kas noslēgti pirms tam.

No rīkojuma pircējs validācija ir piekrišana šiem noteikumiem un nosacījumiem.


2. pants - Atteikuma tiesības

Pircējam ir, saskaņā ar rakstu L 121-21 ar Patērētāju kodeksa laikā 14 darba dienu no preču piegādes, lai informētu CIS sabiedrību par nodomu izmantot savas tiesības atteikuma. Pircējam ir tad atgriezties tos Pārdevējam beigās apmaiņas vai kompensācijas, ja šie produkti tiek atgriezti to oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī 14 dienu laikā no komunikācijas tās lēmumu izstāties laikā . Bojātas preces, notraipīti vai nepilnīga netiks atmaksāta vai apmainīt. Atgriezties izmaksas ir atbildīga tikai par Pircēju. Par produktu atgriešanās jāpievieno rēķinā. Maiņas (atkarībā no pieejamības) vai atmaksa tiks veikta 14 darba dienu laikā no saņemšanas Pārdevēja, raksti atgrieza Pircējs. Atlīdzība tiks veikti saskaņā ar sākotnējo maksājuma veidu, ar kredītkarti, PayPal vai bankas pārskaitījumu.

Jebkurš pieprasījums no kompānijas NVS var veikt:
- pasta sav@cultureindoor.com.
- pa tālruņa numuru 0164212000 no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 12:30 un no 14:30 līdz 17:00.

Jebkurš produkts apmaiņu vai kompensāciju, ir jāatgriež kopumā (tai skaitā, rokasgrāmatām un piederumi), un tā oriģinālajā iepakojumā perfektā stāvoklī, jo Colissimo ar apdrošināšanu, kas attiecas uz tirgus vērtību produktus atpakaļ uz šādu adresi: NVS - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry.

3. PANTS - Validācijas pārbaudes

Tas ir Klientam atlasiet vietni produktus viņi vēlas pasūtīt.

Jebkura pasūtījumu ar klienta "dubultklikšķi" parakstīja veido neatsaucamu piekrišanu, ko var apstrīdēt tikai gadījumos, kas paredzēti šajos vispārējos noteikumus un nosacījumus, kā atteikuma tiesībām un no krājumiem.

Saskaņā ar 2000. gada martā par elektronisko parakstu, no brīža, kad klients ietaupa pasūtījumu vai "dubulto klikšķis" par jebkuru pirkuma pasūtījumu likuma 13., klienta pasūtījums tiek uzskatīts pieņemts apzināti un neatsaucamu, gan cenas, apjomus un daudzumus.

Pieņemšana, lai ir jāmaksā, un saņemot tā kopumā.

Gadījumā, ja pasūtījuma atcelšanu klients pēc tās pieņemšanas sniedzējs, kas pārsniedz 14 dienas, kas izriet no atteikuma tiesības jebkāda iemesla dēļ, izņemot nepārvaramas varas, par summu, kas vienāda ar 10% no kopējā rēķina sniedzējs būs ieguvis kā atlīdzību, atlīdzību par nodarītajiem zaudējumiem, kā arī.

4. pants - Cenu

Produkti tiek piegādāti likmēm spēkā uz vietas, reģistrēšana rīkojuma Pārdevējs laikā. Cenas ir norādītas eiro, un nodoklis (ieskaitot nodokļus).
Šīs cenas ir stingrs un nav pakļauti pārskatīšanai laikā, to derīguma termiņa, kas norādīts uz Pārdevēja mājas lapā. Tie neietver apstrādes nodevas, kuģniecības, transporta un piegādes, kas ir jāmaksā papildus.
Elektroniskais rēķins ir izsniegts ar Pārdevēju un nosūtīts klientam uz e-pasta adresi, lai atbrīvotu Pārdevēju.

NVS patur tiesības anulēt visus pasūtījumus uz kuru cenas būtu nepareizi, kā rezultātā datora kļūda, hakeru, datu ievades kļūdas vai citu iekšējo vai ārējo ļaunprātība pret sabiedrību. NVS būs nepieciešams, lai novērstu klientu atcelt pasūtījumu un veikt atbilstošu atlīdzību. Ja atrodat kļūdu, paldies, ka sazinājāties ar mums pa e-pastu contact@cultureindoor.com.

(**) cena par litru un kilogramu ir ekskluzīvas reklāmas cenu.

5. pants - Maksājums

Cena ir jāmaksā pilnā dienā pasūtījuma pircējs.
Lai uzstādītu pasūtījumu, NVS piedāvā pircējam dažādus maksājuma mērķi saskaņā pasūtījuma, proti: kredītkarti ar drošu maksājumu un naudas 3x (50% laikā no pasūtījuma / 25% 30 dienas / 25% 60 dienas) paypal, paypal izteikt, naudas pārvedumu, bankas pārskaitījumu.

Kredītkaršu maksājumi tiek atskaitītas brīdī pasūtījuma.

Jebkurš ar čeku vai naudas pārvedumu izmaksā pasūtījums tiks apstrādāts pēc maksājuma saņemšanas. Par pieejamības periodus, kā kuģošanas tiek pārrēķinātas no dienas maksājuma saņemšanas.

NVS Uzņēmums patur tiesības apturēt jebkuru uzdevumu pārvaldības un piegādi, ja atteikums licencēt maksājumu ar kredītkarti pēc sertificēta finanšu iestādes, maksājumu atļaujas atteikumu ar čeku no pārbaudiet garantēt privāto uzņēmumu ar NVS, vai gadījumā, ja nonpayment izvēlējies.
NVS Sabiedrība īpaši patur tiesības atteikt piegādi vai piegādāt pasūtījumu no klienta, kas vēl nav pilnībā samaksājis vai iepriekšējo pasūtījumu vai ar kuru maksājumu strīds pašlaik tiek administrēšana.
NVS nevar būt atbildīga par jebkādu naudas piesavināšanos vai krāpniecisku izmantošanu jebkuriem līdzekļiem maksāšanas, kas nebūtu bijis atklāto verifikācijas procedūra.
NVS saglabā pilnas īpašuma tiesības uz pārdoto preču līdz pilnīgai saņemšanai visu pienākošos summu, ko klients ar savu kontroli, tai skaitā nodevas un nodokļus.
Par īpašumtiesību nodošana iegādāties NVS klients trešajai personai, netiks atbalstīti ar NVS Company
Tikai sākotnējais pircējs īpašuma, var pieprasīt piekļuves noteikumus šo pārdošanas nosacījumiem.

6. PANTS - acumirklīga un lojalitāte atlaide

No pirmās pirkuma un jebkurā secībā pārsniedz šādas robežvērtības, klients saņems tūlītēju atlaidi:
- 5% atlaide no 149 € iegādes
- 7,5% atlaide no € 349 iegāde
- 10% atlaide no € 750 iegāde
- 15% samazinājums no 1500 € iegādes
- 20% atlaide no € 3000 pirkums
Klients varēs izmantot arī lojalitātes atlaidi. Kopā pasūtījumu (izņemot transporta izmaksas), ir kumulatīvi, un klients saņems atlaidi, kas atbilst gultņa kad šķērsoja.
Klients zaudēs savu atlaidi, ja tas nav caurlaide kontroli uz laiku no viena gada.

Daži produkti tiek izslēgti no tūlītējas nodošanas un lojalitātes atlaidi. Šie produkti ir atzīmēti "nav iekļauti atlaides." Pilnīga sistēma nodošanu var apturēt jebkurā brīdī (ieskaitot reklāmas iespējas uz visu katalogu, soldes..etc periods)

flash pārdošanas produkti tiek izslēgti no tūlītējas un precizitātes atlaižu sistēmas.

7. PANTS -Shipping / Piegāde

Piegāde laiks ir atkarīgs no maksājuma veida klienta, pasūtījuma sagatavošanu, kas iejaucas, saņemot un cashing maksājuma izvēlētā.
Produkti Pircējs iegādājies tiks izsūta ilgākais, 5 darba dienu uz adresi Pircēja norādīto viņa lai mājas lapā, atkarībā no pieejamības.
Gadījumā nepieejamības sakārtotā produktu, jo īpaši tāpēc, ka mūsu piegādātāji, pircējs tiek informēts agrākais, un būs iespēja atcelt pasūtījumu. Pircējam būs iespēja pieprasīt vai nu kompensāciju, ja tādi ir, maksā 15 dienu vēlākais to maksāšanas vai apmaiņai produkta īpašības un cenu ekvivalentu, ja NVS spēj sniegt.
Gadījumā, ja nav iespējams apmaiņu, NVS patur tiesības anulēt klienta rīkojumu un atmaksāt izmaksātās summas.
Informācija par produktu pieejamību, tiek sūtīti mūsu piegādātāji, nepieejamība produkta neiesaistās atbildību MIS vai tiesības uz zaudējumu atlīdzību klientam.
Izņemot īpašus gadījumus vai nepieejami vienam vai vairākiem produktiem, produkti pasūtītās tiks piegādāti uzreiz.
Piegādes tiek veiktas neatkarīga pārvadātājs.
- Attiecībā uz Franciju, Korsiku un Monako: 24h piegādi pa Chronopost par pasūtījumiem ar kopējo svars ir mazāks par 50 kg, piegāde no 2 līdz 3 dienām vienam pārvadātājam pasūtījumiem virs 50kg
- Par International: piegāde 5 līdz 7 darba dienām, Chronopost vai Coliposte
- Par aizjūras: Piegāde 4-8 darba dienu laikā pēc Coliposte
Piegāde smago un lielgabarīta pakām tiks nosūtot objektu pārvadātājs.
Pārdevējs piekrīt pieliek visas pūles, lai piegādāt produktus pasūtītos Pircējam iepriekš norādītajā laika periodā. Tomēr, ja pasūtītās preces nav piegādātas termiņa līgumā noteiktā, pārdošana var tikt atcelts pēc rakstiska pieprasījuma pircējam. Summas, ko Pircējs maksā tiks atmaksāta nekavējoties, izslēdzot jebkādas kompensācijas vai atskaitījumu saskaņā ar Patērētāju kodeksa L111-1 pantu.

Ja īpašā pircēja pieprasījuma, kas attiecas uz iepakojuma prasības un produktu transportēšanas pasūtītās, pienācīgi pieņemti rakstiski Pārdevējam, saistītās izmaksas būs īpašs papildu rēķinu par aprēķinu iepriekš pieņemts rakstiski Pircējs.

Produkti tiek piegādāti uz adresi, ko klientam pasūtījuma veidlapā norādīto.
Klientam ir jāpārbauda sniegto NVS pilnīguma un atbilstības informāciju Pēdējais nevar saukt pie atbildības par jebkuru datu ievades kļūdām un sekām, kas saistīts ar aizkavēšanos vai misdelivery. Šajā sakarā, visas izmaksas, kas radušās, lai varētu atgriezties rīkojuma tiks pilnībā sedz klients.
NVS nevar būt atbildīgs par piegādes kavējumiem, jo ​​kļūdaini adreses, tālruņu numurus, ko pircējs vai force majeure sniedz.
Klientam ir pārbaudīt iepakojuma stāvokli un saturu preces piegādes brīdī. Jebkura anomāliju par piegādi (bojājumiem, trūkst produktu, salīdzinot ar piegādes rīkojumu, bojāta paketes, salauzta produktu ...), jānorāda uz saņemšanas ceļojumu kuponu kā "nozīmīgu un pilnīgu roku rakstītajām rezerves", kopā ar parakstu klientu, un to klātbūtnē deliveryman. Šajā gadījumā nosūtīšanas pa pastu, ja pakete ierodas bojāts vai atvērts, ir svarīgi, lai klients izveido ar koeficientu vai pasta nodaļā tas ir atkarīgs no "bojājumu ziņojumu" (ziņo 170.), lai NVS varat atvērt izmeklēšanas un kompensācijas procedūru.
Klientam ir apstiprināt šo problēmu, nosūtot pārvadātājs divu (2) darba dienu laikā pēc dienas, kad piegādes pa pastu ar atpakaļ saņemšanu, norādot šādas prasības.
Klients būs vienlaicīgi brīdina MIS nosūtot šīs vēstules kopiju (ar oriģinālu par "bojājumu ziņojums", ja piemērojams): NVS 32 Rue de la Regalle Courtry 77181 vai pa e-pastu laikā sav@cultureindoor.com divas darbadienas. Pēc šī laika, un neievēro minētās formalitātes, nav prasība var tikt likumīgi pieņemts ar Pārdevēju.

Atkarībā no piegādes vietas un pasūtījuma summu klients iegūs bezmaksas piegāde (sīkāk šeit: http://www.cultureindoor.com/content/12-livraison-gratuite). Daži produkti var izmantot bezmaksas piegāde, jo no to svara. Dzīvoklis maksa par vienību, tad jāmaksā klientam laikā rīkojuma (šī informācija ir norādīta uz leju desciption produktu).


8. PANTS Piegāde kļūdas - neatbilstīgu produktu - Preces atgriešana

Klientam ir jāveic MIS uzņēmumam vēlāk 48hr pēc piegādes, visas prasības kļūdu piegādes un / vai neatbilstību preču veida vai kvalitātes, salīdzinot ar ierakstiem pasūtījuma formu. Jebkura prasība veikti pēc šī laika tiks noraidīts, neizmantojot.
Jebkura prasība MIS sabiedrība var veikt:
- pa e-pastu caur kontaktu formu
- pa tālruņa numuru 0164212000 no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 12:30 un no 14:30 līdz 17:00.
Jebkura prasība nav veikti noteikumos definēti iepriekš un termiņos nevar ņemt vērā un atbrīvot uzņēmumu no visām NVS klientam pret atbildību.

Tiek atgādināts, ka klientu ieguvumi no juridiskās garantijas pret slēptiem defektiem (Art 1641 līdz 1649 no Civilkodeksa) un juridiskās atbilstības garantijas (mākslas L211-1 et seq Patērētāju kodeksa). Pircējs var darboties laikā 2 gadu no produkta piegādes rīkoties. Pircējs var izvēlēties starp remontu vai nomaiņu saskaņā ar atbilstības garantijas. Īstenojot garantiju pret slēptiem defektiem, pircējs var izvēlēties starp pārdošanas izšķirtspēju vai samazinot pārdošanas cenu saskaņā ar Civillikuma 1644 pantu.


Jebkurš produkts apmaiņas vai kompensācijas jāatdod 14 dienu laikā pēc atgriešanās līgumu ar NVS uzņēmumā kopumā (tai skaitā, rokasgrāmatām un piederumi), un tā oriģinālajā iepakojumā labā stāvoklī, Colissimo ieteicams ar apdrošināšanu, kas attiecas uz tirgus vērtību produktus atpakaļ uz šādu adresi: NVS - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry. Visi ienesīgumi ir jāziņo pirms klientu apkalpošanas uzņēmumu NVS Good drukātā atgriešanās būtu vilkt uz iekšpusē paketi.
Detalizētā kuģniecības klientam būs jāatlīdzina kompānijas NVS (par atbalstu un izmaksām sūtītājas colissimo ieteicams laikā), izņemot gadījumus, kad tas pierāda, ka produkts neatbilst sākotnējo deklarāciju, kas klientam ir tiesības atgriezties.
Neievērojot iepriekš nav prasību par neatbilstību vai defektu preču piegādāto procedūru tiks pieņemti.

Maiņas (atkarībā no pieejamības) vai atmaksa tiks veikta 14 darba dienu laikā no saņemšanas Pārdevēja, raksti atgrieza Pircējs. Atlīdzība tiks veikti saskaņā ar sākotnējo maksājuma veidu, ar kredītkarti, PayPal vai bankas pārskaitījumu.

Visos citos gadījumos, produkts atgriezīsies tikai klientam.

9. PANTS - Īpašumtiesību nodošana - nodošana risku


Īpašumtiesību uz produktu Pārdevējam nodošanu, labu Pircējam notiks tikai pēc pilnīgas maksājumu ar pēdējo, un šis neatkarīgi piegādes datumu produktiem.

10. PANTS - Pārdevēja atbildība - Garantija

Produkti Pārdevējs piegādā piešķirts saskaņā ar tiesību normām,
- juridiskā garantija atbilstības,
- juridiskās garantijas pret slēptiem defektiem, no bojātu materiālu, konstrukciju vai ražošanu, kas ietekmē piegādāto produktu un padarot tos nelietojami,
- ražotāja garantija, atkarībā no zīmola un attiecīgo produktu.
Garantija tiek izslēgta, ja ļaunprātīga izmantošana, nolaidības vai tehniskās apkopes trūkuma par daļu no Pircēja, jo gadījumā, ja parastas nolietošanās, negadījuma vai nepārvaramas varas un garantiju Pārdevēja aprobežojas ar nomaiņu vai atmaksa neatbilstīgu produktu vai piešķirts vice.
Lai aizstāvētu savas tiesības, tad Pircējs, saskaņā sāpes konfiscējot jebkuru darbību, kas attiecas uz to, informē Pārdevēju rakstiski esamību defektu ilgākais 8 dienas no to atklāšanas.
Pārdevējs aizstās vai labot produktus vai daļu bojātus garantija tiesāti.
Produkti pārdod mājas lapā atbilst noteikumiem, kas ir spēkā Francijā. Pārdevēja atbildība nedrīkst rasties gadījumā, ja netiek ievēroti ar valsts tiesību aktiem, kurā preces tiek piegādātas, tas ir Pircējs pārbaudīt.
Pircējs ir atbildīgs par produktu izvēli, to uzglabāšanu un izmantošanu.
Pārdevējs nav atbildīgs, vai nav kāda izrietošu kavēšanos vai kļūdas rašanos force majeure Francijas jurisprudence parasti atzīta.
Elektriskās iekārtas nodrošina komplekts ir savienots ar kvalificētu elektriķi. Atbildība par MIS nekādā gadījumā nebūs atbildīgs par jebkuru no šiem nosacījumiem uzstādīšanas pārkāpumu.

Kā būtisks nosacījums pārdošanas, jāatgādina, ka Pircējs ir atbildīgs ietver izmantošanu Pārdevēja produktiem, to piemērotību lietošanai izgatavots no viņiem un viņu galamērķi. Pircējs ir aizliegts izmantot Pārdevēja produktiem, kas būtu pretrunā ar sabiedrisko kārtību, par kodeksa Sabiedrības veselības prasībām, un kopumā ar tiesību aktiem un noteikumiem, kas piemērojami saskaņā ar Francijas un Eiropas tiesību aktiem.


11. pants: Nē daļēju validācija

Ja viens vai vairāki noteikumi šiem noteikumiem un nosacījumiem, tiek uzskatīta par nederīgu vai deklarēts kā tādu likumiem, noteikumiem vai pēc galīgā lēmuma par kompetentas tiesu, pārējie noteikumi paliek pilnā spēkā un darbības joma.

12. pants - Datu apstrāde un brīvības

Saskaņā ar likumu 78-17 6 1978. gada janvārī viņš tika atgādināts, ka pieprasītie no Pircēja personas dati ir nepieciešami, lai apstrādātu pasūtījumu un gatavojas rēķinus, piemēram.
No informācijas, izmantojot Site Pārdevējam ārstēšana ir par jautājumu, kas deklarācijā CNIL.
Pircējs ir saskaņā ar valsts un Eiropas noteikumiem pastāvīgu piekļuves tiesību, modifikācijas, labošanas un opozīciju saistībā ar informāciju par to.

13. PANTS - Intelektuālais īpašums

Lapas saturs ir īpašums Pārdevēja un tās partneriem, un ir aizsargāts ar franču un starptautiskajiem tiesību aktiem par intelektuālo īpašumu.
Pilnīga vai daļēja reproducēšana šī satura ir stingri aizliegta un var būt autortiesību pārkāpums.
Turklāt, NVS joprojām īpašnieks visas intelektuālā īpašuma tiesības, par pētījumiem, rasējumiem, modeļi, prototipi, uc, kas izgatavoti (pat pēc klienta) par pakalpojumu sniegšanu Klientam. Tāpēc Klients aizliedz jebkādu atveidi vai lietošanu pētījumos, zīmējumiem, modeļus un prototipus, uc, bez iepriekšējas nepārprotamas rakstiskas piekrišanas NVS, kas var padarīt to atkarīgu no finanšu atlīdzību.

14. PANTS - Piemērojamie tiesību akti - Valoda

Ar skaidru vienošanos starp pusēm, šis līgums regulē un pakļauts Francijas tiesību akti.
Tas ir franču valodā. Ja tas tiek tulkota vienā vai vairākās valodās, tikai teksts franču valodā, kas būtu dominējošā strīda gadījumā.

15. PANTS - Strīdi

Visi strīdi, kas izriet no šī līguma, varētu radīt attiecībā uz to spēkā esamību, interpretāciju, izpildi, izbeigšanu, to sekām un to sekām, tiks iesniegti kompetentajām tiesām kopīgiem tiesību apstākļos.
Gadījumā, ja strīds ar speciālistu un / vai tirgotājiem, kompetentā komerciālā tiesa būs, ka no vietas, kur reģistrētā biroja kompānijas NVS

16. PANTS - pieņemšana Pircēja

Fakts, ka persona (vai organizācija), pasūtīt pārdevēja vietni nozīmē piekrišanu un pilnīgu piekrišanu šiem tirdzniecības noteikumos, ko pircējam skaidri atzīta, kurš dod, jo īpaši, lai jebkurš pretrunīgi dokuments, kas būtu izpildāms pret Pārdevēju.


Jūsu reģistrācija bija veiksmīga Your email is already registered
or this is not an email address
Accept

Lai varētu piedāvāt pakalpojumus un piedāvājumus, kas pielāgoti jūsu interesēm, kultūras Iekštelpu izmanto sīkdatnes. Turpinot pārlūkot vietni, jūs piekrītat to izmantošanu. Lai iegūtu vairāk informācijas un iestatītiem sīkfailiem, noklikšķiniet šeit .